Stiv av skrekk, svetten spretter og alt er så virkelig

God morgen alle sammen! 

Rutinene her i huset er de samme hver eneste dag og jeg våkner stiv av skrekk i sengen for så og forflytte meg til sofaen for og drømme like vilt og heftig som i sengen, ofte forflytter jeg meg flere ganger og våkner like trøtt som da jeg la meg. Jeg håper dette bare er en av disse fasene jeg må igjennom og at det snart går over for marerittene har økt både i intensitet og i vikelighetsfølelse.

Det er lørdag folkens! og det er med den største glede i hjertet jeg kan si at jeg faktisk ikke har en eneste plan på agendaen! vi har faktisk en hel helg til og hente oss innigjen og gjøre oss klare til uka som kommer, jeg husker ikke sist vi var så “fri” som dette og det føles helt himmelsk! 

Jeg skal nå prøve og riste av meg marerittene, nyte kaffekoppen som står foran meg og ryker og gripe denne dagen og gjøre det beste utav den! på tross av null planer så finner vi alltid på noe, vi er ikke typene til og ta en fridag på sofaen uten og gjøre noe positivt eller produktivt.

Ønsker dere en fantastisk start på denne lørdagen! grip dagen og gjør det beste utav den! så blogges vi snart.

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg