Sterkere en noen gang – Mitt “Kall”, min kampsak –

 

I kveld kjenner jeg på hvor godt det har vært for meg og være på jobb i dag og hatt andre ting og tenke på.❤️

 

Hvor godt det er å ha ett sted og føle seg til nytte når andre ting skranter litt.

 

Det er ikke slik at jeg går rundt i jobben min hver eneste dag og forteller om hvem jeg er og historien min, jeg svarer på spørsmål så ærlig som jeg kan være men svært sjelden sitter jeg og forklarer hvorfor akkurat jeg har blitt erfaringskonsulent.❤️

 

I dag fortalte jeg noen hvorfor, hva som låg bak beslutningen min i å søke en slik jobb og hva som er meningen min i det arbeidet jeg gjør, og jeg har aldri trengt det mer!🤭

 

Å si ting høyt gjor alt klart for meg på ett vis, som at jeg måtte si det høyt for og bli klar over at jeg faktisk driver med det jeg brenner mest for her i verden.

 

Jeg måtte si det høyt for og vite at det jeg gjør har en verdi og huske på hvorfor jeg tok den retningen i livet mitt ❤️

 

Innimellom har jeg noen dager der jeg virkelig føler at jeg har vært erfaringskonsulent og det er akkurat derfor jeg fortsatt jobber som det, fordi i disse øyeblikkene der man virkelig føler at man har brukt egenerfaringen sin til og faktisk hjelpe noen andre, de er unike for meg.

 

Oppi alt kan man fort glemme hvor man kommer ifra, man glemmer rett og slett all fremgangen og ser bare problemet som ligger foran deg, man blir blind på seg selv og utviklingen men plutselig så blir alt klart i samtale med ett annet menneske.

 

Man åpner øynene sine og ser at man er på riktig sted, at fortiden er fortiden og at man ikke lenger er ett offer men ett sterkt og trygt menneske.

 

Det var svært godt med denne åpenbaringen, det har vært helt fantastisk å være på jobb i dag og slippe å tenke på alt det andre.

 

På vei hjem kjøpte jeg meg Solo super på boks og oste popp av ALLE ting!🤭

 

Nå skal jeg bare nyte kvelden og freden i heimen, Sebastian er nemlig på besøk til pappsen sin så jeg skal ha egentid i sofaen med Kompani Lauritzen.

 

Ha en nydelig kveld venner❤️

 

Victory ❤️
Ikke verst middag på jobb 😁

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg