Stålkontroll på nervene, hva er det som skjer?

God morgen alleihopa!😁

Nervene uteblir jeg tror noe er galt med meg, bryllupsnerver liksom?😂 jeg har aldri vært mer rolig i kroppen og er bare SÅ klar til og bli kona til Sebastian!❤️

Det er også mammas bursdag i dag men da hun ble gratulert så hadde hun selv glemt at hun har det, bryllupet har stjelt litt glansen ifra henne men ellers tar hun dette som en ære.❤️

Vi er snart klar til og dra til frisøren, jeg har faktisk sovet på sofaen i natt og fikk faktisk en god del bra søvn, det gjør underverker når man er syk. Jeg håper at den gode søvnen kan gi meg energien jeg trenger i dag😁

Jeg gleder meg til og ta dere med igjennom hele denne dagen, det er bare en selvfølge for meg og ta med bloggen på slike store ting❤️ Nu kjør vi igang bryllupsdagen! 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

5 kommentarer
    1. Ønsker dere til lykke med denne store dagen 💖 Måtte den bli magisk og akkurat sånn dere ønsker den skal være💖💖💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg