Sponseinnsamlingen min var overveldende!













Annonseinnlegg

Jeg har vært effektiviteten selv i dag!
Jeg har hatt besøk av verdens beste Evy og etter en god snakk og kaffe bestemte vi oss for å ta en innsamling av sponsetingene! Så bilen min er full i fantastisk spons! Jeg er helt overveldet, og så glad! Tenk hvor glade dem blir dem som er så tøffe å møte opp i kveld <3
Jeg har møtt så mange fantastiske mennesker i dag på Storsenteret, Gangsø, Cubus, Trend, Elkjøp, Europris, Kiwi Måløy, Kiwi Deknepollen, Spar Raudeberg, Bunnpris Oldeide, Bakeriet på Bryggja IKKJE MINST! Alle har dei gitt oss dette her, og eg e so stolt! Eg veit kor glade folk blir og kor masse motivasjon sånne småting kan gje!
Måløy er en fantastisk plass når dei vise seg fra sin beste side, og jeg er beæret over å kalle meg en Måløyværing!
Nå har jeg såtte på legekontoret siden halv 12, godt over en time, og håper og krysser alt eg har for att platene mine MÅ ha gått opp og ikke sunket. Jeg ber på mine knær!
Jeg må ha kontakt med nav, men dem ringer ikke oppigjen! Så håper det ordner seg iløpet av dagen.
Ellers er det bare laging av den berømte pastasalaten min igjen tenker jeg. Og hente mer sponsing 😉
Det blir taxi hjemom så jeg får laget pastasalaten jeg skryter så høyt om.. hadde vært flaut å ikke tatt den med seg på gruppen i kveld :P.
Jeg føler jeg har kontrollen, og fokuset og stresser ikke inni meg. Jeg er ikke nærvøs, bare veldig giret og veldig klar for denne GRAND FINALE!

C4 fra gymgrossisten!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg