Sparker igang dag 2 av Bli sett-Konferansen på gol! – Stolt kollega og nær venn av foredragsholder Trine-

God morgen alle sammen! ❤️

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde gitt mye for noen ekstra timer på puta i dag men når man først kommer seg opp og i gang så løsner det seg etterhvert 😁

 

Vi ser fram imot en hel dag med foredrag og mest av alt gleder jeg meg til min kjære kollega og nære venn Trine skal på scenen, jeg vet hva det koster og krever men jeg vet også hvilken følelse av mestring hun har i vente ❤️

Vi gleder oss masse! Da er det vel bare for oss og sparke igang dag nummer to da folkens! stay tuned!

 

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg