Søndager – disse dagene som bare kunne vart evig!

Ohlalala!😁

Det er liv i leiren når jeg skal sjonglere å nyte søndagen og forberede meg til både foredrag og andre ting som skjer i uka som kommer, det kan gå en smule varmt her når min kjære bråker og styrer og behovet for ett kontor skriker som aldri før 😂

Akkurat nå sitter jeg og dagdrømmer om ett kontor i leiligheten, problemet er jo at vi faktisk ikke har plassen som trengs. Det hadde vært helt genialt og laga meg en plass der det var helt stille rundt meg, der jeg bare kunne sittet og jobbet i fred. Jeg tror jeg må utsette disse prosjektene til i morgen, og bare nyte søndagen sammen med mannen min.❤️

 

 

Matlysten min er helt nede i kjelleren, selv ikke hotel-oppholdene jeg har hatt den siste tiden har klart og lurt den frem, men i dag laga vi pannekaker som sklei ned som ingenting annet. Anbefales når man ikke har lyst på noe som helst.👍

På tv surrer verdens farligste fengsel og vi har planer om å dra på bingo i kveld, det har liksom blitt en tradisjon på søndagskveldene, det er både sosialt og spennende. Jeg kjenner at jeg trenger noe annet å tenke på, morgendagen blir tøff og jeg må stålsette meg.❤️

Først nå er jeg mentalt hjemme, først nå har jeg funnet freden! borte bra men hjemme best. 💖

 

 

Nå skal jeg svinge meg rundt og gjøre litt mer husarbeid, det har blitt viktig for meg å få gjort mest mulig på søndager, slik at jeg slipper og gå og irritere meg inni den nye uka + at jeg har min kjære hjemme på søndager, da er det så mye enklere og få gjort disse tingene jeg ikke får til.

Håper dere har hatt en fredelig og deilig søndag så langt. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg