Søndagen er snart over, og en ny uke står for tur <3

Reklame | Ellos

Tiden går så fort! Jeg klarer ikke å følge med før vi er ferdig med uka allerede! Det er skummelt at tiden går så kjapt for man ønsker å få med seg mest mulig av dette livet som snurrer rundt meg <3 jeg ser frem til at uka begynner jeg, selvom jeg ikke har store planene 🙂 min kjære skal begynne på jobb igjen og skal jobbe en uke for så å ha en uke til fri, jeg skal få inn mange søknader og styre litt med det formelle og vi har gruppa som alltid på Onsdag.  Med andre ord en helt vanlig uke med de vanlige rutinene våres! Jeg håper på å endre litt på søvnvanene mine denne uka, og stå opp med min kjære på morningene, så blir søvnkvaliteten bedre også. Kansje jeg klarer å sette noen planer av alle på listen uti verden, jeg skal iallefall prøve å få gjort mye også denne uka <3

Vi skal bytte alle vinduene her i August, og da er planen å leige container for å kaste alt vi ikke skal ha lenger her i huset, og jeg har ett ønske om å allerede begynne å sortere ut alt skrotet og få tømt og ordnet alle etasjene. Så dette er next på listen over mål og oppnå 🙂 det er rart hvor mye som samler seg opp i ett hus, og når det er kaos rundt meg får jeg kaos inni meg, så orden og struktur er viktig for min trivsel. Jeg gleder meg til å se enden på dette prosjektet 🙂

Jeg kjenner det blir godt å legge seg langflat under dynen i kveld! Og gleder meg til å våkne i morgen med ny giv. Jeg satser på at jeg klarer å sparke meg selv i ræva og komme igang i morra 😉

God natt <3

Ellos//Saint Tropez//8848 Altitude//WearColour

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg