Som en orgasme for den psykiske helsen

Denne uka er det duket for hele 2 selvhjelpsgrupper og på turen hit skjedde det noe med meg mentalt. Jeg satte musikken på full guffe og sang for full hals og kjente gleden bare sprenge inni meg! Det føles så godt når disse øyeblikkene er her, der man bare er tilstede og føler på hvor heldig man er som får leve ett rusfritt og fullverdig liv ❤️
Jeg har aldri fått så mye pes som i dag og drøssevis med negativitet og tilogmed trusler om barnevernet 😂 jeg har blitt betegnet som psykisk syk og tilbakestående, ja jeg har virkelig fått kjørt meg i dag men jeg bryr meg faktisk ikke 😊 jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for.
Det har ikke vært mye hat siden jeg startet og blogge og alt har vært så positivt hele veien, men først når jeg virkelig tar mennesker med bak fasaden blir jeg dømt akkurat like hardt som jeg ble før jeg kuttet rusen.
Bildene ifra hjemmet mitt jeg postet tidligere i dag er bare blåbær iforhold til hvordan det såg ut før og jeg er inni mange boliger som er enda verre stadig, det er trist at noen ikke har forståelse for at når psyken knekker så er hjemmet ett speilbilde av hvordan man har det inni seg.
Jeg har blitt dømt hele livet, så jeg tåler dette veldig bra men det finnes mange der ute som ikke ville tatt dette så lett. Vi er forskjellige vi mennesker og vi må tenke oss om før vi kommenterer negativt til andre, vi er tross alt bare mennesker ❤️

På veien hjem ifra selvhjelpsmøtet falt det noen tårer og i dag ikke av sorg, jeg gråt fordi jeg har hatt en så god dag mentalt og når alt kommer til alt så er det viktigst! lesertall, blogg, konflikter og bagateller har ingenting og si når jeg opplever ekte sjelefred og at jeg er tilstede på en plass, det er da rusfriheten faktisk er verdt det! 

Vær snille med hverandre der ute, ikke døm før du vet hele sannheten og ikke døm andre så hardt! dagens lekse 🙂

 

Tusen takk til dere som tok dere tid til å spre positivitet oppi det hele! jeg tar til meg alle disse fine kommentarene, og overser disse negative.

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg