Som en 90år gammel dame, disse dagene vil slå meg helt ut

I kveld føler jeg meg som en 90-årig gammel dame!😳

Jeg kan ikke huske og være så ferdig som menneske og uansett hvor mye jeg prøver så får jeg det ikke til.🤭

En kombinasjon av alle tingene som har skjedd den siste tiden og alle følelsene har rett og slett bare slått meg helt ut!😬

 

Besøk av jentungen min, åpning av loppis, eksamens utkast og massevis av jobbing og praksis har rett og slett bare tatt det beste av meg og nå bare gleder jeg meg til og slynge meg i senga og bare ligge, helt i ro, i stillheten. ❤️

 

Gjengen har møttes og stemningen er som alltid på topp! jeg gleder meg til morgendagen og håper at den blir litt bedre en i dag, programmet er spekket og fullt av sterke historier og massevis av nye inntrykk, jeg vil sikkert være like sliten etter at dagen er over som i dag.🤭

 

Natta bloggen, vi blogges masse i morgen❤️

 

Fikk gave med våres kjære venner

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg