Soleklar fredagsmagi ble skapt på vei hjem

På vei hjem ifra jobb i dag åpenbarte det seg en liten “lomme” på himmelen som var helt knall lyseblå!💧 på en liten flekk klarte den lyseblåe fargen og trenge seg igjennom det tykke skylaget og kroppen ble fylt av en deilig varme, som en lovnad om at vi vil se mye mer av slikt fremover!🌞🦋

 

Jeg hadde ett lite moment med meg selv i bilen der, med høy musikk og godfølelsen av å hatt en veldig fin og produktiv dag på jobben. Det er slike øyeblikk som utgjør selve livet.🌸

 

Ja, jeg vil kalle dette ekte fredagsmagi! 💎

 

 

 

 

 

 

Mentalt føler jeg meg ovenpå, uka har gitt meg styrke og jeg tenker å suge alt til meg til dårligere dager. Jeg vet dem kommer og av erfaring vet jeg kunsten å ta til meg disse oppturene for så og bruke det når det butter litt imot!😁

 

I morgen skal Sebastian jobbe litt og etterpå har vi planlagt en liten bakedag sammen, men for i dag er vi helt ferdige og ligger langflate på sofaen!🤭 jeg tenker ikke å gjøre en døyt mer! jeg forstår ikke helt disse som faktisk har ett liv etter jobb, jeg bruker opp alt jeg har og har ingenting mer og gi her hjemme.🤭

 

Peace out✌️

 

Ha en fortreffelig start på helja venner! ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg