Snuskutt – Det vanskeligste jeg noensinne har gjort

God morgen og velkommen til døgn nummer 8 uten snusen!🤭

 

De første åtte døgnene har vært alt annet enn enkelt og ingen skal komme her og si at dette er en lett sak.😬

 

Egentlig har det vært det vanskeligste jeg har gjort men også det som smaker best og klare! nå på døgn 8 føles det lettere på ett vis, alt handler ikke om savnet lenger og jeg håper at det fortsetter slik.

 

I dag har jeg levert inn den siste eksamen for dette semesteret for tilbakemeldinger og snart skal jeg i undervisning over skjerm som alltid på torsdager.

 

 


På merkelig vis har skolehverdagen blitt normalen her i heimen og jeg har glidd inni rollen som student lett som en plett! jeg er så glad for at arbeidsplassen legger til rette for meg slik at det skal være enkelt for meg å utvikle meg videre. Uten dem i ryggen ville dette skoleåret blitt langt vanskeligere.

 

Seinere skal jeg kjøre i mange timer for styremøte på Skei, sola skinner som aldri før så bilturen blir en opplevelse i seg selv. Hver eneste dag tenker jeg på hvor heldig jeg er som får bo her, på Vestlandet 😍

 

 

 

Hvem andre er så heldige å kunne si at arbeidsdagen inneholder en fin tur ute med denne utsikten her liksom??😍

 

 

 

Jeg er heldig og jeg er veldig klar over det ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg