Smerter bare en mor kan føle

Det var en gang barna faktisk var det eneste som holdt meg i live og eneste jeg hadde og leve for. Det var en gang jeg var helt avhengig av at barnevernet betalte båtbiletter til meg slik at jeg kom meg på disse samværene. Det var en gang jeg måtte sove rusen av meg noen dager før disse samværene og mange ganger jeg har slitt for og i det hele tatt komme meg på besøkene til de viktigste i verden.

Jeg føler jeg har vært igjennom en krig både med meg selv og systemet, jeg har kjent på bitterheten og hatet og har gått mange tusen runder med meg selv om samværene har vært mer ødeleggende enn oppbyggende men jeg har aldri gitt opp. 

I mange år har jeg tatt ferjen tilbake etter samvær og kastet meg i alkoholen og druknet mange sorger for en stund, det har virkelig ikke alltid vært så enkelt som nå når jeg har ett liv og dra tilbake til.

Ofte har jeg kjent på at jeg har mistet barna mine og har hatet meg selv i mange år, jeg har tenkt på alt jeg har gått glipp av og når barna begynte og falle til ro i hjemmene sine følte jeg at dem drev ifra meg og alt vi hadde sammen. Jeg innser hvor heldig jeg har vært med både familiene og barna mine som fortsatt har ett bånd til meg. Ikke alle er så heldige.

Det kjæreste en mor har er barna og det finnes ikke noe normalt i å leve uten dem når du først har fått dem, det er tross alt jeg som har bært dem og elsket dem siden den positive graviditetstesten.

Denne gangen drar jeg i min egen bil og har med meg min kjære som ikke bare liker meg i gode perioder og i gledens øyeblikk, han er her også i disse vanskelige situasjonene. Denne gangen er jeg ikke aleine og jeg drar hjem etterpå til livet mitt som jeg har bygd opp helt selv, for meg selv og barna mine som alltid har vært disse to menneskene det har vært verdt og kjempe for.

Jeg tror ingen her i verden kan forstå hva som skjer i mitt indre akkurat nå, foruten dem som faktisk lever som mor på avstand ❤️


Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved 

å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg