Sluttspurten! det er NÅ det gjelder! vi ønsker oss fremover!

“Kontordag”

“skippertak”

“fullt fokus”

“eksamen”

 

Hele livet har omhandlet dette de siste to månedene, der både jeg og Sebastian har flere store eksamener foran oss og nå er vi på sluttstreken!😳 Sebastian har 3/3 på fredag, den viktigste og største han har hatt og jeg skal snart levere inn min 2/2!😁

 

Tidligere har vi vært på tur til Bergen minst 3 ganger per år, vi har faktisk reist ganske mange ganger rundt omkring hvert eneste år vi har hatt som rusfri og virkelig elsket å være på farten, dette har vi rett og slett ikke hatt plass til det siste året med skole og arbeid.

 

Vi savner familien våres og har klart å presse plass til en reise dit men aldri før har det vært vanskeligere og finne tid.❤️

 

 

 

I år blir det helt HIMMELSKT å ta juleferie, i år vil den føles helt utrolig fortjent!🎅🏻❤️

 

Vi har jobbet på spreng for og nå målene våres og vi har gjort det sammen, som ett ekte team! jeg tror på ekte at vi klarer akkurat det vi vil så lenge vi samarbeider og har hverandre.🌹

 

I skrivende stund har jeg 2928 ord på en eksamen som skal romme 4100 ord og jeg føler at jeg går inn mot sluttspurten. Det skal bli SÅÅ deilig og bare levere den ifra meg og bare glemme dette kapittelet der denne oppgava har lagt i bakhodet på meg 24/7! jeg er SÅ lei av den… 🤭

 

Seinere i dag skal jeg på loppisen der vi har innleveringsdag for lopper før det braker løst med juleloppis i helga! ❤️ det blir SÅ gøy! 🎅🏻 å blande slike kjipe ting som eksamen med lystbetonte ting som loppis gjør at jeg klarer og mestre hverdagen når det er som mest hektisk, en viktig læring jeg har gjort meg de siste årene.

 

Alt skal ikke bare være kjas og mas!😁

 

Ha en nydelig tirsdag venner🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg