Slutte å blogge eller stå imot

Reklame | Ellos.no

De siste dagene har motivasjonen for denne bloggen dalt nedover og jeg har kommet på problemer som faktisk går direkte utover motivasjon og bloggeglede. Det blir feil å blogge videre uten å si dette, og jeg har vurdert å bare slette hele bloggen og gå denne veien videre uten.

Jeg har ikke hatt det bra rett og slett, og i går bare toppet alt seg og jeg følte meg dypt ulykkelig, og forstod ikke årsaken selv. Jeg har oppnådd absolutt alle mål jeg har satt meg, selv de jeg bestemte meg for allerede i Januar, hva nå? Hva har jeg å jobbe med fremover, hva om jeg ikke finner nye mål og strebe etter, og hva visst jeg bare blir sittende her?

Jeg burde være overlykkelig i går, og bare kjørt rundt i en rosa boble der det ikke fantes ett eneste problem, men isteden følte jeg meg så utakknemlig da jeg ikke følte på denne gleden. Det er ikke lett å være menneske, og det er mye en ikke forstår med seg selv, og i går såg jeg ikke meningen med noe som helst lenger.

Forventningene til hvordan man skal føle seg når man lykkes med noe, er vanskelig for meg å takle, fordi jeg ikke har lykkes med noe som helst før, og har selvsabotert meg selv rett foran målene mine, bare fordi jeg ikke vet hvordan jeg takler dette. Jeg er flinkere til å mislykkes, det vet jeg hvordan jeg håndterer men når store mål blir nådd for meg, så har jeg en viss forventning til hvordan det skal føles, og når det ikke blir slik så kjenner jeg hvor skuffet jeg er over meg selv. Det føles ut som jeg ikke fungerer som jeg skal, og det er vondt å skrive dette til dere.

I dag og fremover skal jeg fokusere mer på å hente meg inn igjen, ta innover meg hvor langt jeg faktisk har kommet og begynne å se fremover mot nye mål i siktet. Jeg har faktisk vært edru i 260 dager i dag, og jeg fortjener en klapp på skulderen av meg selv, og at jeg faktisk klarer å føle at dette også er en kjempeprestasjon for meg! Aldri i verden trodde jeg at det var mulig å skape seg ett liv uten rusen min, og jeg såg for meg både ensomhet og kjedsomhet, det har knust alle fordommer og har gitt en slik mersmak som er vanskelig å forklare.

Det eneste her i verden jeg ønsker er å fortsette denne veien her, og en viss glede over alt jeg har klart. Målene jeg setter meg er så høye at jeg er dømt til å mislykkes hver eneste gang, selvom jeg klarer målene. Jeg pirker på meg selv, er aldri god nok eller bra nok for den del. Jeg gjør det vanskeligere for meg selv å leve når alt er basert på å prestere over absolutt alle andre konstant, og jeg må lære meg at jeg er god nok! 

Jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten denne bloggen her, for tenk å gå og bære på alle disse tankene om bare vokser seg store og stygge? Jeg uskadeliggjør dem ved å blogge om dem, og i hovedsak så blogger jeg for min egen del, og jeg må slutte å bry meg om hva andre mener. 

Det er Torsdag, og jeg har vært rusfri i hele 260 dager! Jeg kan kjøre akkurat når og hvor jeg ønsker det, jeg sitter her i hjemmet mitt med så mange mennesker rundt meg som bryr seg om meg og som ønsker meg bare godt. Jeg kunne ikke hatt det bedre, og må bli bedre på å holde fokus når det koker rundt meg også. Det er ikke lett å forstå seg på meg, når selv ikke jeg selv klarer det, men jeg håper dere følger meg videre på denne ferden <3 

Nedenfor her ser dere en link til bloglovin og der kan dere trykke om dere ønsker å følge denne bloggen på en enkel måte 🙂 følg også gruppen min på facebook som heter tilbaketillivet 🙂

 

Klær fra Ellos som jeg anbefaler videre! 

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg