Slike mennesker burde være tvangsinnlagte

Oh yes jeg snakker om slike som meg 😳 slike som ikke klarer og la være og som faktisk ikke klarer at noen andre forteller en hva en skal gjøre! 😂 mennesker som ikke klarer og la rot være rot og som på død og liv absolutt ikke klarer og sitte stille og det første man gjør når man faktisk er i stand til det starter og rydde som aldri før. 😳 Slike mennesker burde hatt en egen avdeling på sykehusene etter store operasjoner, slike mennesker som faktisk ikke klarer og ligge i ro, der man kunne hatt pleiere som passet på at man ikke anstrengte seg og gjerne ble festet til sengene med håndjern når kriblingen ble for stor. 😂

 

 

Nå har jeg sett på disse små elementene siden søndag, disse småtingene som kofferten min midt på gulvet som ikke var pakket ut og noen klær som lå på pyntebordet mitt, små ting som blir ufattelig store i mitt eget hode og som skriker og gauler helt til det blir plukket opp og lagt på på plass. Jeg har OCD ganger tusen! 😳

 

Denne uroen som har bodd i kroppen siden jeg kom hjem er borte, stua er ryddet og nå prøver jeg og fortrenge de resterende andre rommene, jeg må fysisk holde igjen for og ikke gå av skaftet og jeg regner med at dette er ett friskhets tegn! 😁

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg