Slapp utav fengsel i kveld!

Leiligheten som etterhvert ligner mer ett fengsel for meg har blitt for trang, og bilen har vært fullstendig snødd inne i flere dager nå og endelig kom vi oss ut og fikk handlet! vi tok oss en lang kjøretur bare for å kjøre og jeg har faktisk aldri følt meg så fri som i kveld! jeg vet jeg ikke har noe å klage over og at jeg ikke har vært inne så lenge, men dette her behøvde jeg sårt! nå kan alt bare skje, jeg har fylt på med energi!

Vi har handlet inn mat for en stund og kjørt oss en lang kjøretur på glatta og jeg må si at jeg er bare enda mer forelsket i bilen min når jeg ser hvordan den oppfører seg på glatta og under dårlige forhold! jeg tror jeg har ett unormalt forhold til denne bilen og jeg er på ekte in love.

Ikke bare har vi fikset mat og kjørt oss tur! vi har også hentet en kasse med boller på Bakeriet og kjørt ut og det er fantastisk hvor mye man kan gjøre når man har en bakluke på bilen. Jeg holder avstand og får gjort slike praktiske ting i samme slengen. 

Mange vil nok si at jeg burde bare bli liggende og hvile meg ferdig av influensa, men for meg hjelper det mye mer og komme meg ut og i aktivitet, for meg nytter det faktisk ikke å bure meg inne her i leiligheten og legge meg ned for telling. Jeg har sosial angst latent i kroppen, og bare noen dager uten sosialisering så er jeg rett tilbake til start igjen. For meg er det beste å gjøre det jeg makter og akkurat i kveld føles det ut som jeg har sluppet ut fra fengsel og som en kalv når dem slipper ut for første gang! jeg er lykkelig litt småsjuk og forelsket i livet <3 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg