Skrantende helse – En superrask arbeidsdag – Endelig en dag fri –

I dag har jeg hatt noe å gjøre hvert eneste minutt av hele arbeidsdagen min!😁 slikt gjør at dagen går i susende fart og jeg har vært i bedre form en jeg ventet, etter en meget dårlig natt tenkte jeg lenge med gru på denne onsdagen som viste seg å bli en veldig fin dag.❤️

 

Jeg har også fått hentet laderen min til pc, om det bedrer blogg kvaliteten vet jeg ikke men det er langt enklere iallfall.🤭

 

Nå verker hodet som det har gjort de siste tre dagene og tanken på at jeg ikke skal noe jeg må gjøre i morgen er helt himmelsk!😍

 

Det eneste jeg har lyst til å få med meg i morgen er pappaen min som skal synge på eldresenteret, jeg har egentlig undervisning akkurat i det tidsrommet men jeg tenker at det er innafor å gå glipp av en undervisning for noe så spesielt som dette.❤️

 

Jeg har egentlig 1000 ting jeg burde gjøre i morgen, ting som har hopet seg opp av arbeid men om natta blir like dårlig som den har vært i ei uke nå så tror jeg at jeg prioriterer meg selv og bare meg selv.🤭

 

Det blir tidlig kveld og jeg håper at jeg er sterkere tilbake i morgen! Sebastian har allerede sluknet på sofaen, nå tenker jeg å gjøre det samme. 🤭

 

Ta vare venner og ha en finfin onsdagskveld ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg