Skjebnesvanger dag for meg og bilen

Jeg har fortalt før at jeg har ett uvanlig og litt ekstremt forhold til bilen min. En må huske at jeg aldri har vært innom tanken på og ta lappen før og hadde aldri i mine villeste fantasier trodd at jeg noensinne kunne kjøpe min egen bil! Det har på en måte vært kjærlighet ifra første stund og nå aner jeg faktisk ikke hvordan jeg hadde klart meg uten. I dag er den kjære bilen min på eu-kontroll og jeg merket hvor vanskelig det var og levere inn nøklene og gå derifra. Dette her kan ikke være helt normalt og når jeg tilogmed har mareritt om natten om at jeg mister den har jeg gått over en grense 😂

Det vrenger seg innvendig når jeg tenker på og miste den og tanken gjør meg faktisk fysisk uvel!
Hele livet har jeg vært uten lappen og egentlig ikke ofret det en tanke fordi jeg har rusa meg. Jeg har alltid vært bevisst på at rus og bilkjøring ikke har noe med hverandre og gjøre så tanken på å en dag kunne kjøre sin egen bil lovlig er en av disse store bevisene for meg selv at jeg har komt langt.
For første gang på det jeg kan huske har jeg helgefølelsen ❤️ Etter tidenes uke med foredrag på ungdomskole, hele to etterverngrupper og masse styring hjemme så blir det deilig og ta helg sammen med min kjære ❤️
Dette har vært den beste uka på lenge ❣️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg