Sjokk-regning og venninne tid

God morgen venner og velkommen tirsdag den trettende!😁

I dag skal jeg levere bilen på verksted og service venter! 

Jeg gruer meg skikkelig til og få regninga for jeg vet at slike ting kan bli dyrt!😬😳

Jeg skal levere den i dag slik at dem kan starte på den i morgen tidlig og først tenkte jeg at jeg skulle få noen til og hente meg siden verkstedet er over broen og det er langt å gå, men så tenkte jeg meg om og denne aktive livsstilen som jeg ønsker meg fikk meg til og ombestemme meg.🤭

Jeg kan jo like godt gå! nå som jeg har bestemt meg for og være mer aktiv passer det greit med en tur over broa om været tillater det! jeg håper at det holder seg til kvelden slik at planen min er gjennomførbar.

Før den tid skal jeg på Stova og møte venninnene mine, det går altfor lang tid imellom hver gang vi kan møtes og jeg savner dem skikkelig!❤️

Jeg gleder meg til denne tirsdagen og er klar for og omfavne den hva enn den inneholder.

Ha en magisk start venner🌹

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg