Siste kursdag og setter kursen hjemover

Nå har jeg inntatt frukosten og fått i meg kaffen som skal til for og starte dagen på en god måte, dressen er komt på og kofferten pakket, det er for alvor siste innspurt og jeg gleder meg til en hel dag på kurs med Selvhjelp Norge!

Disse dagene har gått alvorlig fort men jeg skal ærlig innrømme at jeg savner hjemmet mitt og kjæresten min også, jeg er ikke vant med og være borte ifra tryggheten over tid men har hatt det vanvittig bra her! 

Jeg håper også at det er en bensinstasjon i nærheten av bilen, for på veien hit var jeg godt nedpå reservetanken. Typisk min flax hadde vært og fått stans midt i rushet og der det går fortest!😂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg