Silikon i tatti? Tattis? Eller kosmetisk operasjon?

Denne dagen blir spennende og jeg gleder meg stort! I dag våknet vi i campingvogn og har sovet som en stein i natt også ❤️

Jeg hadde ikke vært noen blogger om jeg avslørte det hele med det samme og jeg tenker det er på tide og gjøre noe helt utenfor normalen i ferien og fenge dere lesere! ❤️

Jeg er ikke typen til og gjøre slikt på sparket og dette er grundig gjennomtenkt over lengre tid. Nå er jeg  i Bergen og har mulighetene vi ikke har i Måløy så da kjører jeg på! Jeg har nemlig hørt at rødhårede er mer crasy så da må jeg nesten leve opp til det 😂

 

Her ferierer vi nå ❤️

I går i bilen sa jeg til Sebastian at vi faktisk er enda gærne når vi ikke ruser oss, gapsyngende i bilen på veiene i Bergen en deilig sommerdag ❤️

Åpen ærlig og rusfri 😁

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg