Sikker på jeg skulle dø i noen øyeblikk

Etter en hel dag med kasting av boss ifra kjelleren og ha tatt vaksinen jeg var sikker på skulle ta livet av meg så har jeg tatt turen til den andre gruppa som har blitt startet opp! Det føles godt og komme seg litt bort for jeg føler meg som en tikkende bombe, noen ganger hjelper det og komme seg litt på avstand!

Dette blir en lang dag kjenner jeg….

Plutselig ser jeg hvor disfunksjonellt tingene rundt meg faktisk er og har vært hele livet, det finnes ikke rart for meg hvor ille det faktisk har gått og det ville vært rart om det hadde gått bra 🙂 forklarer mer senere! Nå er det tid for gruppe❤️
Nyheten er iallefall at jeg overlevde vaksinen!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg