Shopping er obligatorisk si! – Avreagering etter en intens dag –

Etter en intens dag med foredrag måtte jeg avreagere på den beste måten jeg vet, nemlig bilkjøring!🤭

Terje Forsberg avslutta dagen med sin brutale historie som jeg har hørt to ganger nå, det er like vondt hver eneste gang.💔

Det gjør vondt i kroppen når man hører om hvordan han har blitt behandlet men budskapet hans har satt seg i meg, at uansett hva du har opplevd av vonde ting må man aldri la bitterheten ta over deg.❤️

 

Når man sitter og lytter og ser denne mannen stående foran deg så sitter du og undrer deg over hvordan dette er mulig, slike historier trenger vi og høre.

 

Mer om han kan du lese her:https://foredragsformidling.no/terje-forsberg/

 

Dette har vært en tankevekkende dag, der man blir sittende og fordøye ting men det vil ta flere uker og faktisk klare å ta det innover seg. Disse samlingene gir så ufattelig mye og det var en stor glede å se at så mange mennesker kom! vi fylte hele salen og måtte lage til flere bord.😁

 

Etter denne intense dagen mente mannen min at det var obligatorisk å kjøre til Sogndal på shopping, jeg er ikke helt sikker på om at jeg er enig men Sogndal ble det.😂

 

Nå venter middag i kveld med påfølgende åresalg! 😅 det er ingenting i verden som får vinnerskallene i oss mer frem en akkurat dette og jeg vet av erfaring at stemningen kommer til å gå i taket ❤️😂

Av erfaring vet jeg også at dette blir en lang kveld som man ikke ønsker skal ha en ende, jeg vet at det blir seint og jeg veit at jeg våkner i morgen tidlig og tror jeg er fyllesjuk.🤭

 

Akkurat slik livet skal være, fylt av glede ❤️

 

 

 

SÅ slitne! Men SÅ klar for MER! 😁🤭

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg