Seminaret «Hvordan møte mennesker med psykiske utfordringer og rusavhengige» er over!

Seminaret jeg har gledet meg stort til så lenge er over, og disse tre dagene på Gol har gått altfor fort! Jeg er fullstendig MATT av inntrykkene, menneskene med så masse erfaring og kompetanse, og all informasjonen vi har sugd i oss i disse tre dagene. Jeg er så mett at jeg vurderer en sultestreik i en uke, og på tross av at man er stappmett, så peiser man på med en ekstra porsjon fordi det smaker så himmelsk. Jeg anbefaler absolutt alle å delta til neste år, og jeg kommer til å bruke lang tid på å ta innover meg hvor stort dette her har vært for lille meg.

Jeg er inponert over hvor mange tilbud som finnes der ute, hvor mange mennesker som brenner for denne saken, og legger hele sjelen sin i arbeidet som jeg selv brenner intenst for, jeg har virkelig troen på dette, og at med så mange flotte mennesker, så vil det faktisk ordne seg i samfunnet våres, bare vi holder fokuset, skaper slike seminarer som dette og sprer budskapet våres! Aldri igjen skal jeg sitte og si at det mangler på tilbud der ute, for nå vet jeg faktisk bedre  🙂 takk for at dere åpnet øynene mine! 

Jeg lovde dere ett sammendrag av dette seminaret når jeg kom hjem, men det er vanskelig å sammenfatte tre så vanvittig givende dager i ett innlegg på en blogg, og jeg mener fast og bestemt at bilder sier mer enn tusen ord, så her er en del bilder ifra foredragsholderene som var i dag 🙂 jeg har lagt ut bilder nedunderher av de andre dagene! Sjekk det ut 🙂 

Jeg lovde dere også linker til siden til dem som arrangerte det hele, og her er dem! Jeg anbefaler dere å sjekke ut disse sidene og se hvor langt dem går for å organisere slik at vi får lov å nyte 3 så fantastiske dager på luksushotell, og vi reiser med en rikdom av kunnskap og inntrykk vi ikke eigde før vi var med! 

https://m.facebook.com/hallingmotrus/

Søk gjerne opp seminaret på facebook for å lese mer om dette, og meld dere på neste års seminar, for dette var virkelig verdt alle timene i bilen både til og fra! Jeg føler meg rik og velstående, ikke i penger, men i opplevelser!

Jeg ønsker å hedre den som hedres bør i dette innlegget også, denne mannen her! Klepto-Kjell! En ildsjel uten sidestykke! Som legger ned så vanvittig med arbeid, for å gjøre dette mulig! Tusen tusen tusen takk for at vi fikk lov å være med på dette! Jeg akter å bruke dette videre i året som kommer, huske tilbake på disse tre dagene, og glede meg til neste år til samme tid og samme sted! Du er enestående, og en inspirasjonskilde!

 

Vi innser på slike samlinger at vi er en del av noe som er større en oss selv, at jobben vi legger i dette hver eneste dag ikke er forgjeves, at det finnes mange der ute med den samme holdningen til livet som vi har, og at det faktisk er mulig og leve ett rusfritt liv, og samtidig leve ett fullverdig liv! Aldri i mine villeste fantasier hadde jeg trodd at jeg en dag ville være på ett slikt seminar, være sammen med mennesker edru, og for å ikke snakke om føle på sjelefred og ekte lykke! Aldri trodde jeg at livet ville endre seg, at jeg av alle her i denne verden ville oppleve ekte kjærlighet til medmenneskene rundt meg, at jeg en dag ville stole på noen og gi mennesker jeg ikke en gang kjenner tillit, for første gang lever jeg, jeg puster og nyter hvert eneste sekund her i livet, og det er faktisk mulig, å gå ifra å bare eksistere, leve på lånt tid, til å leve fullstendig i harmoni med verden rundt seg, uten å leve med suget, uten å hige etter rusen, og med en grunnleggende tanke om at det ikke er nødvendig å være så hysterisk lykkelig hele tiden, så lenge jeg er tilfreds, så er jeg fornøgd med livet mitt! 

Jeg legger meg med ett smil om munnen, helt fullstendig tappet for alt, og jeg tror jeg våkner i morgen som ett nytt og mer rikt menneske, jeg tar med meg alle disse opplevelsene i livet videre , og jeg er om mulig enda mer motivert til å endre tilværelsen for menneskene jeg har rundt meg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg