sekshundreognittentusen mennesker har vært innom bloggen min!

God kveld kjære herlige lesere!❤️

 

De siste dagene har det strømmet inn med kommentarer og meldinger ifra dere som går RETT i hjartet mitt!

 

Hver gang jeg deler noe sårt og som jeg egentlig er litt redd for og dele skjer det samme og er hele grunnen til at jeg faktisk våger og dele av meg selv her inne. Hver eneste gang opplever jeg en massiv støtte som gir meg styrken til ett fjell! helt alvorlig så vet jeg faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten dere.❤️

 

 

 

99,9% av tilbakemeldingene jeg får er positive, i hele min “blogg-karriere” kan jeg telle på to hender de negative og de børster jeg bare av meg. Meldinger ifra pårørende, rusavhengige og dere som aldri har fått oppleve på kroppen selv når livet raser, dere som lærer av det jeg deler, dere som lar dere inspirere av opp og nedturene og berg og dalbanen av følelser jeg har.❤️

 

Jeg elsker virkelig det jeg gjør og at det blir tatt så godt imot varmer bare hjertet og motiverer meg til og faktisk bare våge og være meg.

 

Dere gir meg troen på menneskeheten tilbake.

 

I dag sjekket jeg bare for gøy hvor mange lesere jeg har hatt siden jeg startet å dele her inne og må si at jeg fikk litt sjokk når jeg såg tallene! 619 tusen lesere og 1.8 millioner økter! 😳

Jeg kommer ifra ett sted her vi bor i overkant av 6000 mennesker. Det er helt vanvittig!😬

 

I kveld skal det bli ekstra godt å legge seg kjenner jeg, jeg har vært ferdig med dagen siden klokka bikket 15.🤭

 

Jeg var spenn klar for og få Sebastian hjem og satt her og ventet, jeg tenkte på hvor i alle dager mannen var blitt av da jeg kom på at han skulle jobbe overtid. *Surrehue* 😅

Jeg går litt rundt meg selv for tiden men tanken på at det snart er ferie gjør at jeg setter inn det siste giret og kjører på!

 

Natta venner❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg