Sebastian gikk rett på en smell! – Ålesund er en farlig by for slike som oss-

Egentlig har vi en avtale oss imellom å la det gå minst 2år mellom hver gang vi tar tatto! Alle som har tattis selv vet hvor fort man blir bitt av basillen og vips så er man dekt ifra topp til tå! 😂

 

Denne avtalen var fin og flott på papiret men in tha real life er den herved brutt og forkastet 😂

 

Min kjære mann er typen til å kunne ta en for så og ha lyst på en til en times tid etterpå og i dag har han gått på en skikkelig smell! 😳

 

Helt uplanlagt og med høy puls som kom etter han avtalte time 😂 panikken tok han ca 10 minutter etterpå da han ikke en gang visste hvor han ønsket den! 😁 Nå har han vært stresset i ca to timer og søkt febrilsk på nettet etter skrifttype som kan passe han 😂

 


Hva han vil ha har han bestemt for lenge siden men selv han har innsett at han ofte er VEL spontan i gjerningsøyeblikket. 😬

 

Jeg kan ikke annet en å le av han men på samme tid være den støttende kona jeg skal være 😁

 


For dere som leser bloggen min tror sikkert at JEG er den spontane av oss men her sitter jeg og venter på min kjære som sitter med nåla i hånda og får nytt blekk på kroppen. 😂

 

Mine tattiser blir tenkt igjennom i flere år før jeg setter meg i stolen og jeg hadde aldri funnet på å ta ett så viktig og stort valg på sparket men jeg liker også denne siden ved mannen min, er det rart at jeg forguder han? 😁❤️  

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg