Savnet spiser meg opp, i kveld kjenner jeg det skikkelig godt.

God kveld kjære fine lesere! ❤️

Jeg ligger langflat i sofaen etter en økt på jobb i dag og ligger og kjenner på savn, det har liksom hopet seg litt opp igjennom uka og nå kjenner jeg at jeg er lei av og vente. Ikke bare savner jeg barna som er helt opplagt men min kjære som jobber seinvakter hele denne uka, vi ses liksom ikke innimellom og jeg kjenner på denne blandingen av og savne både han og barna mine som jeg lengter etter.❤️

 

I helgen møtes vi til konfirmasjon hele gjengen, jeg vil både få tid med de to barna mine som betyr hele verden for meg og får i tillegg litt ekstra tid med min kjære, jeg kjenner på at jeg faktisk blir litt påvirket av å være aleine her, slik blir det når man er vant med og gå oppå hverandre døgnet rundt. Vi har jobbet samme vakter så lenge at man har laga seg ei rutine, vi kommer hjem, lager middag og ser tv sammen til vi slukner, nå er alt annerledes og det merkes. ❤️

 

Jeg har hatt en fast runde med meg selv forut møter med barna mine, jeg har utsatt å glede meg helt til siste sekund for og skåne meg selv om noe ville komme i veien. Vi har gjort dette i 13år nå, vi kjenner gangen i dette og nå bare gleder jeg meg til og klemme barna mine og fortelle dem hvor stolt jeg er av dem og hvor høyt jeg elsker dem begge to, voksne fine barna mine.❤️

I kveld kjenner jeg at jeg er påvirket av å gå og savne de viktigste menneskene i livet mitt, jeg kan ikke VENTE til lørdag når alle er samlet og vi skal feire verdens beste konfirmantgutt. En vakt igjen på jobb bare, men dagene kunne faktisk ikke gått tregere! 😂

Jeg tror pandemien har skånet oss som har blitt rusfrie under den.

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg