Sammen blir vi faktisk sterkere! – Livet vårt må bli en bok –

Mandagen er her og dagsplanen er variert og inneholder mange ting.😁

 

Undervisning, tannlegetime og å hjelpe pappa er noen av tingene som skal skje i dag.

 

På torsdag skal eksamen nummer 2 leveres inn og jeg må bruke uka til og få hjelp til å formulere meg på denne praksiseksamen som jeg egentlig bare har en avslappende holdning til. Det kan bli min fallgruve, at jeg rett og slett brukte opp kruttet på den første eksamen og at jeg er altfor chill på denne her. 😬

 

 

 

I helga reiser vi til Bergen og på besøk til familien våres der, denne reisen får være gulroten denne uka, det som bare motiverer oss fremover!❤️

 

Gleder meg noe helt vanvittig til og bare reise bort og få vært sammen med disse menneskene som vi savner noe grusomt dette året uten reising. Vi har hvert eneste år vært i Bergen mange ganger og har lett som det har vært bare reist dit og vært sammen med disse menneskene våres, dette året har skole stått i veien for spontane turer og det har blitt lenge imellom hvert møte.❤️

 

Denne helga blir bare magisk! 🫶

 

Jeg føler for tiden at jeg mangler en hånd eller en fot, uten snusen er det noe som mangler i meg. Det hadde vært så fint å kunne avslutta 2023 som nikotinfri! vi har gjort store ting hvert eneste år, så det hadde vært så fint og kunne hatt en ting dette året også som markerte og definerte året.

 

 

 


Jeg tror at jeg en dag må skrive en bok, for og formidle alle disse svære tingene vi faktisk har gjort på fire små år. Ett mål av gangen, ett skritt av gangen så har vi faktisk klart å nådd samtlige mål vi aldri i verden hadde trodd vi ville klare. Bare ved å arbeide ilag og ikke miste fokuset på fremtiden vi ønsker oss.❤️

 

Sammen blir vi faktisk sterkere🫶

 

Nå skal jeg ta fatt på denne mandagen og starter uka med en godfølelse i kroppen, de siste dagene har det faktisk gått opp for meg at desember står for tur og denne måneden som har blitt en viktig del av historien min.

 

Desember inneholder både min egen bursdag, min egen dag for rusfriheten og måneden der hele livet mitt brutalt endret seg over natten.❤️💔❤️

 

En ulykke som ville endre alt…. 🫶

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg