Samle troppene og gjøre seg klar for kamp

Søndagen er her allerede igjen og vi gjør alt vi kan for og slappe mest mulig av, jeg husker ikke sist jeg sov så lenge som i dag men jeg tror jeg trengte det etter en hektisk natt i drømmeland.❤️

Det hjelper på når man bare kan legge seg til rette igjen og sove litt til.. så litt til….🤭

Etter den merkeligste uka på lenge kjenner jeg at jeg ikke har lyst å gjøre noe som helst, en tomhet og ett slags antiklimaks har oppstått og jeg tror at jeg bare trenger litt tid på og ta det hele inn.

Den nye uka inneholder at vi får tilbake eksamensresultatene, 2 vakter på jobb og undervisninger som jeg kjenner at jeg trenger. Sebastian har også ett storprosjekt på gang som gjør at vi plutselig må reise når det rette objektet er funnet ut i det granske land.🤭

Det har jo vært snakk om streik på jobben hans men dem slapp heldigvis unna og alle kom til enighet.

Dagen i dag vet jeg ikke helt hva vi skal bruke til men min plan er å gjøre minst mulig på lengst mulig tid!🤭

Lufta går på ett vis utav ballongen når jeg er hjemme, jeg har store problemer med å komme meg i gang med noe men akkurat nå krever jeg svært lite av meg selv. Det eneste jeg egentlig trenger er tid til og samle styrkene og troppene som finnes inni meg.❤️

 

Ha en flott søndag venner🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg