Så få dager og SÅ mye å oppleve!

God morgen venner!

I dag klarte vi faktisk å dra oss ut av senga før frokosten stengte 🤭 inne på hotellet når man våkner så ligger man å lurer på om været helt har snudd, det er så kjølig og deilig der inne men når man kommer ut så er det like varmt som man husker det.

Jeg trodde aldri helt på Sebastian når han forklarte dette 🤭

 

I dag har vi lyst å utforske den andre delen  av dette havneparadiset og jeg har sett meg ut en svær katedral! 😍 jeg har veldig lyst å møte noen delfiner også på denne reisen men det finnes så mange ting vi har lyst til og begrenset hvor mye vi makter å springe rundt 😂

 

Jeg tror disse dagene her vil suse forbi! Bare innom for og si god morgen! Nu kjører vi i gang torsdagen ❤️ gleder oss til og dele den med dere 😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg