Rydd deg lykkelig med Monica!

I dag kjære lesere skjer det store saker i julehula våres! vi skal starte på loftet med det rare i og her kan vi finne mye rart ifra fortiden! alle tingene mine har blitt satt opp der og jeg har egentlig ingen kontroll på hva som er der, dette blir en skattejakt men også en opprydding som jeg har planlagt i lengre tid. Nå er det på tide at også loftet får skinne! 

 

Drømmen er og kunne bruke loftet til annet enn og lagre ting som egentlig skal i bosset, jeg tenker og sortere alt og plukke ut det som kan gies bort, sortere masse klær og bruke disse tingene som nå bare står og samler støv. Dette blir spennende og jeg deler selvsagt det hele med dere! nå skal  inni meg alle mine evner med organisering få kjørt seg og jeg gleder meg til og endelig få oppfylle denne drømmen om ett ryddig loft! 

 

 

Her er jeg allerede igang!

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg