Ruskuratoren min skal slutte!

Annonseinnlegg

Ja det skal hun, etter mange år som min kurator, og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre uten henne..

Hun har støttet meg igjennom alt, og har alltid hatt troen på meg. Hun har hjulpet meg med problemer på nav og hun har alltid komt hit og forstått alle utfordringene jeg har hatt, og ALDRI dømt meg for noe som helst. Jeg vil si vi aldri har hatt det profesjonelle forholdet og jeg har sett på henne som en venn i hjørnet mitt og ikke en statelig ansatt noe som har vært veldig viktig for det forholdet vi har bygd opp igjennom så mange år. Jeg tror ingen kan ta plassen hennes, for jeg er ikke en person som stoler på noen og tillit tar veldig mye tid å arbeide seg opp mot. Måløy kommer til å miste den beste ansatte dem har og mange kommer til å mangle noen i livene sine som kjemper for dem og ikke for systemet. Jeg kommer til å mangle en jeg kan ringe til når frustrasjonen står i halsen 🙁 jeg kommer VIRKELIG til å savne deg, men jeg vet du bare er en telefon unna (for den sitter du med i hånden 24/7 haha). Nå har vi 3 uker igjen til du drar, så da får vi bare utnytte tiden Max. I love you og en stor TAKK for all støtte, all frustrasjon som jeg har fått lov å vise deg, og tusen tusen takk for at du aldri har dømt meg men har alltid hatt fokuset på hvordan jeg skal komme meg igjennom de mørke dalene! Du passer yrket ditt som ingen andre, og plassen du forlater kan ingen romme opp for, uansett. Jeg tror jeg snakker for alle som har problemer her i måløy. . Vi kommer til å savne deg masse! Takk for all tålmodigheten du har utvist og for at du alltid prøver å gjøre ditt beste i situasjoner. Jeg kommer til å mangle en viktig person, men du kommer til å få det så kjekt dit du skal og kontakten bryter vi aldri.

I natt våknet jeg som alltid for tiden kl 3, og måtte stå opp full i svette på grunn av medisinene. Heldigvis er den lille søvnen jeg får dyp og god, ellers hadde jeg ikke maktet alt jeg gjør. Så da sitter jeg her da kl 03.38 på natta og blogger og lar tankene vandre! Jeg er så stolt over meg selv for tiden og det er rart å skrive. Man skal jo helst ikke være så åpen om sånt men jeg føler meg ikke noe hovmodig altså. I dag skal jeg på en dobbelttime med kjørelærer på morran, også skulle han prøve å presse meg inn for en time i kveld i tillegg! Mange timer er obligatorisk og jeg ønsker å ta disse timene kjapt, så jeg bare har resterende igjen. Jeg vil ta meg god tid for å bli en sikker sjåfør og jeg lærer så uendelig mye mer av kjørelæreren enn om jeg hadde såtte her hjemme og lest. Praksis er det som funker for meg, men har kjøpt meg tilgang på teoritentamen, så terper hele døgnet her 🙂
Det er rart å plutselig bli aleine her om dagene da min kjære har fått seg jobb! Vi har liksom vært sammen døgnet rundt siden vi ble sammen, men jeg unner han alt godt, og det er så deilig at ting løsner for han jobbmessig også! Så skal heller jeg lage niste, middag og stelle godt med han når han kommer hjem og sørge for at huset er stelt 🙂 føler meg som en husmor 🙂
Jeg skal til legen i dag også så jeg håper på positive svar og at kuren jeg går på virker!
Det var noen som sa at jeg ville bli seende ut som Kristine koth, om dere vet hvem det er nå når jeg går på denne kuren, og jeg tror denne personen hadde rett. For nå eser jeg ut i ansiktet dag for dag 😛 bruker å være tynn i ansiktet men nå har jeg jammen meg fått meg en liten dobbelthake! Men jeg trøster meg med at dette varer bare i 4 mnd, og jeg har allerede overstått 1 uke og 2 dager. 3 uker og 4 dager igjen så har det gått 4 mnd og jeg er forhåpentlig frisk igjen uten varige men 🙂
Ellers blir det teorilesing og middagslaging på meg i dag, så jeg skal ha en spennende dag <3
Ha en underbar torsdag alle herlige lesere! Det er SÅÅÅ gøy å blogge, spesielt når dere tar dere tid til en liten kommentar i feltet mitt her!

Love

Slenger ved ett bilde av da jeg fridde i sommer til min kjære <3

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg