Ruset om natten og edru på dagtid – ett slags dobbeltliv

God morgen kjære lesere! 

Jeg sitter med samme forventningene hver eneste mandag, denne dagen som alltid har vært en traumatisk dag for en avhengig har blitt en lovnad om en helt ny uke med blanke ark. Jeg pleier og bruke helgene til og restarte meg selv for og være klar for det som kommer..

Det er noe med når man åpner en helt ny uke der man ikke vet hva som kommer, erfaringene mine tilsier at slike uker uten planer faktisk blir de mest hektiske og jeg gleder meg til og ta fatt på det som måtte komme.

Det som har forandret seg vesentlig er at jeg ikke lenger bekymrer meg så stort over fremtiden, jeg legger ikke like mange tanker i hva som vil skje fremover fordi jeg vet alt ordner seg uansett. Å gå og bekymre seg gagner ingen.

Jeg har hatt en vill natt igjen og har våknet med panikken i halsen flere ganger, denne gangen har det handlet om vold og følelsen av å være nummen og ikke kunne gjøre noen motstand, hele kroppen min bearbeider fortiden og jeg lar den gjøre det.

Nå skal jeg pælme denne kaffekoppen stelle meg litt og prøve og se om man får gjort noe utav denne mandagen! jeg håper dere får en fantastisk start på uka, så blogges vi nok veldig snart igjen. 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg