Rusen gjør deg blind, men nå kan jeg se alt helt klart og det er vakkert.

Nå er jeg hjemme etter tidenes gruppemøte med etterverngruppa våres! det er en mening med alt jeg gjør, det blir jeg bare mer og mer sikker på. På slike dager får jeg bekreftelsen jeg trenger. 

Dette har vært den rareste dagen på lenge, telefonen har holdt stille og jeg har fått tid til og gjøre alt jeg trenger for og ha det bra med meg selv, jeg har til og med laget meg frokost! helt til meg selv, etter og ha tatt meg en lang dusj før jeg “satt” meg på hjemmekontoret mitt og fikk jobbet masse. Alt går som det skal, og inni meg venter jeg bare på en smell. (katastrofetankene)

Det går lang tid mellom slike dager så nå bare nyter jeg at alt bare flyter, nyter at ingenting er anstrengt og lader opp til neste bølge av utfordringer, for jeg vet dem kommer. For meg handler livet om og være tilstede i nuet, nyte av alt vi har klart og ikke fokusere på disse tingene vi ikke kan forandre, det har gitt meg en sjelefred jeg ikke ønsker og bytte ut med noe annet i hele verden og har gitt meg en mening og en gnist jeg alltid har manglet.

I 18år har jeg hatet meg selv og alt jeg har stått for, i 18år har jeg prøvd og destruere alt rundt meg og meg selv, først etter at jeg la ansvaret der det hørte hjemme klarte jeg og ta grep og forandre meg selv, ansvaret var mitt i alle disse 18årene men jeg var ikke istand til og se det selv.

Å sitte i førersetet av mitt eget liv etter så mange år uten kontroll føles helt vanvittig, at jeg selv eier min egen rusfrihet, at jeg for første gang har noe jeg virkelig mestrer og får til, det gjør meg til ett komplett menneske igjen.

 

Rusen gjør deg blind, men nå kan jeg se alt helt klart og det er vakkert.

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg