Rusa på livet og ikke lenger Kong alkohol!

Annonseinnlegg

Har hatt verdens beste dag ever, og den har vært fylt med masse opplevelser, jeg er uthvilt som aldri før og har sovet lenge i dag, så dagen har vært preget av en ny Monica som ikke har gått på tærne hele dagen av hyperaktivitet, jeg tror faktisk ikke jeg har vært stresset en eneste gang, på tross av været som fører til att man ikke ser den dritt når asfalten er svart og regnet virkelig pøser ned, men som jeg har skrevet før gir dette været en fred i sjelen min, jeg blir mer fokusert og reflektert og det digger jeg!
Vi hjalp mamma en stund tidlig i dag, også ble hun med oss til min bestevenn Stine som feiret bursdagen sin som er i morgen <3 hadde en hærlig stund med en gjeng med unger og voksne, og maten falt virkelig i smak Stine! Jeg var sulten, så nå vet jeg hvor jeg skal gå! Jeg savner henne hele tiden jeg..! Men jeg forstår hun har sine prioriteringer med 3 små som krever sitt. Jeg er stolt over hvem vi har blitt med utgangspunktet våres, og hvor ville vi var i våre yngre dager 🙂 I LOVE YOU!
Jeg var på YX i Deknepollen der jeg kjøper nesten alltid burger når jeg skal spise det, det gir meg barndomsminner fra da jeg bodde der, og burgeren er best i Norge der! Ingen over eller ved siden av.. jeg er kresen på min burger men den gir meg gode minner, og smaker magisk. Jeg fikk også vindusvisker til bakruta mi, som sjefen der bestilte til meg! Til en billig penge, og han monterer det jeg handler der. Jeg har innvistert i coopkort også for 300kr, så jeg får bonus på all bensin. Jaaa jeg er økonomisk! Jeg har kontroll selvom jeg handler inn noe her og der, alt er planlagt lenge, og jeg går ikke amokk med kortet mitt, for det har jeg ikke dekning for 🙂
Vi tok oss også en tur til eid på slutten her, så bilen min får kjørt seg, og det skal han også! Den betyr alt for oss den, eller meg 🙂 jeg er rett og slett forelsket i den mannen av en bil han er! Jeg tok meg selv i å stryke den på panseret da noen andre skulle kjøre den for en liten stund. Jaaa jeg er gammel råner, og jeg elsker bilen min på tross av att jeg er jente og greier. Jeg ante ikke att jeg ville bli så glad i en bil, men den står for så mye mer!
På Nordfjordeid var vi på hotellet og snakket med flotte mennesker og drakk kaffi mens fotballkampen stod på i bakgrunnen. Jeg får så stor glede av å være sosial, så jeg orker ikke lange søndager her hjemme, det er fortid og den er jeg ferdig med nå. Jeg har kjedet meg nok i denne leiligheten, tenkt nok her og ønsker å være så sosial jeg bare kan på denne nye reisen min med å lære det normale liv!
Vi er trøtte i trynet hele gjengen så det var godt å komme hjem i soffaen, og vi har bestemt oss for att vi sover her i natt også, siden jeg sov hele natten igjennom og ikke våknet før kl11 i dag tidlig, det gjor underverker! Så jeg håper jeg får en god natt til, for dette var en hærlig overasskelse! Vi stoppet forresten med tanta mi også så hun fikk fikset reiseregningene mine for turen til Førde vi hadde torsdag til fredag, og jammen tror jeg att jeg får igjen for alt jeg la ut også, jeg håper det, siden jeg skal inn hver uke nå i 4 uker, og jeg har ikke økonomi til luksus ennå iallefall. Man blir ikke rik av å være sykemeldt så lenge, så det blir deilig nå når jeg skal over på stønad til jeg er klar for jobb igjen <3 jeg har mange mennesker rundt meg som vil meg godt nå, dem bryr seg virkelig om meg, og jeg bruker hver enkelt av dem til både rådgivere, advokater, lærekjørere, terapeuter og nære nære venner. Jeg føler jeg er ett annet menneske og blir møtt på en ny måte, og det føles godt, virkelig godt! Jeg elsker dere <3

Annonse fra Gymgrossisten og c4 som vi bruker før trening. Dette gir deg mer energi når du trener, så drikk dette en halvtime ca før økten starter. Det funket for meg, da jeg trente før jeg knakk ryggen. Og min kjære var fornøgd med produktet, vi kjøpte en, men det er forskjellige smaker for alle 🙂 anbefales, så legger ved bilde av meg av produktet. https://c.mtpc.se/tags/link/2101426


CELLUCORCELLUCOR / https://c.mtpc.se/tags/link/2101427

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg