Rommet som bare blir bedre og bedre

Den siste tiden har vi drevet med innredning av badet som i mine øyne bare blir bedre og bedre! i går fikk jeg en trist beskjed om at samværet med barna mine ble avlyst på grunn av sykdom, og min kjære tok store tak når jeg sovnet på sofaen og satt opp både speil og utstyr på badet for og gjøre meg glad. Jeg er så fornøgd!

Før var dette ett bøttekott der man måtte gå ut for og klare og tenke! det var orange rosemaling overalt og med samme farge på den gamle vasken kan dere tenke dere at det var godt og gjøre forandringer. Før den store vannlekkasjen så pusset vi opp selv og ble veldig fornøgde med resultatet av billig og enkel oppussing av to mennesker som aldri før har gjort dette, men jeg må si at den nye forandringen etter lekkasjen var hakket bedre!

Det nye gulvet er iskaldt men det tåler en støyt og jeg tenker at med tepper på gulvet der så hindrer man isende tær på morran, jeg tenker også at lyse farger og god belysning må til for å gjøre rommet større. Den mørke fargen var litt for mørk for min del, men jeg merker at den vokser på meg og nå liker jeg den faktisk. Jeg er åpen for forslag til både belysning og løsninger for og utnytte resten av plassen våres! jeg har virkelig fått igjen for og dele på sosiale medier og hyllen dere ser hadde ikke sett så fin ut uten forslagene ifra dere!

Jeg er så langt inni hjertet fornøgd med dette rommet som alltid har irritert meg, og jeg er så forundret over hvor forandret denne leiligheten har blitt. Jeg må være ærlig med dere og si at før vi startet så var dette en bule og overhode ikke ett hjem, og jeg bodde her i mange år før jeg klarte og gjøre forandringer og omsider skape meg ett hjem sammen med min kjære. Det føles helt vanvittig at vi har gjort alt dette! og viser stolt frem hjemmet mitt den dag i dag. 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg