Rød mandag, kunstig koma og en svær edderkopp på speilet!

God morgen bloggen!😁

 

Klokka bikker snart 12 på dagen og jeg har akkurat klart og dra meg selv utav senga 😳

 

Jeg har lagt i det jeg kan sammenligne med kunstig koma siden i går kveld etter å hatt en mye lengre vakt på jobb en det jeg pleier. Jeg var bekymret for hvordan jeg skulle klare å roe meg ned i går men det endte med at jeg faktisk halvsov på sofaen her, noe som aldri skjer ellers.🤭

 

 

I dag er jeg klar for seinvakt og er klar for en ny dyst!😁

 

Etter at jeg tenkte i mitt stille sinn over hvor få vakter jeg hadde på jobb har det bare dukket opp en vakt der og en vakt der og jeg kjenner at det gjør noe med meg.❤️

Jeg får en struktur og jevnlig påfylling, det går ikke lenger så mange dager imellom hver gang jeg får være der og det gjør meg tryggere i jobben også.

 

 

Sebastian duket opp med kveldsmat i går kveld ❤️ steller godt med kona si 🌹

 


Nå skal jeg stelle meg og gjøre meg klar!😁 styrte ned noe kaffe så kommer formen tilbake!🤭

 

Ha en amazing rød mandag venner❤️ jeg gleder meg til å dele den med dere 🌹

 

 

 

 

Vi fant ett nytt husdyr på speilet på badet 😩😩😩

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg