River meg løs ifra psykopatens grep – Avgjørelsen blir tatt i dag –

Stormen ute har løyet og det er stille etter stormen, likens føles det inni meg. Aldri før har tilstandene utendørs speilet sjelen min så godt som den gjør akkurat nå, en orkan har herjet og nå begynner det å roe seg ned. ❤️

 

Den siste tiden har vist meg hvor høyt jeg setter sjelefreden jeg har fått, denne roen inni meg som gjør at jeg kan føle fred i de mest ekstreme situasjoner, at jeg ikke mister hodet og klarer å tenke rasjonelt også når livet herjer med meg.

 

Hele mitt liv har vært ett eneste stort kaos men etterhvert når jeg fant veien tilbake til meg selv og klarte å lage meg ett rusfritt og verdig liv klarte jeg også å finne en fred jeg aldri har fått kjenne på før. Den sjelefreden er det jeg tenker på når tankene om å gå tilbake til rusen kommer, det er den som veier tyngst når man først har fått lov å kjenne på den. Man gir aldri opp den roen når den først har fått etablert seg i livet.❤️

 

I hele 3år har jeg fått lov å finne meg selv i den nye tilværelsen, jeg har våget og stå på en scene foran hundre mennesker og fortalt historien om hvordan jeg ble meg, jeg har funnet gøtsen min tilbake og har faktisk klart å begynt å stole på verden igjen! jeg som aldri har stolt på noe som helst, med gode grunner!

 

Disse 3årene med fred har gjort at jeg har klart å ta imot hjelp ifra psykolog, jeg har fått 2 nye alvorlige diagnoser som har gitt mange svar på hvorfor det har blitt som det har blitt.

 

Jeg har fått tiden jeg har trengt til å bygge opp nye relasjoner, ett nettverk rundt meg som jeg aldri har hatt før, helt ærlig så har jeg vært fullstendig aleine hele mitt liv.❤️

 

 

Jeg har stått helt aleine og har løpt tilbake til dette mennesket hver eneste gang fordi jeg ikke har hatt noe annet.

 

(Jeg som ikke skulle gråte i dette innlegget ^skrivepause^)

 

På disse 3årene der jeg har fått fred har jeg oppnådd ting jeg bare kunne drømme om, fått venner for livet som virkelig er glad i meg på ekte og jeg har lært så mange ting jeg bare kunne ønske jeg lærte før. Alt dette har jeg klart fordi jeg har fått fred og nå truer noen alt jeg står for, alt jeg har jobbet for og alle disse tingene jeg har fått som jeg bare kunne drømme om før.

 

Klart det gjør noe med meg!

 

Jeg har fått ett løfte om å bli ødelagt, det samme løftet som jeg har fått så mange ganger de siste 13årene men denne gangen setter jeg ned foten og er såpass trygg i meg selv denne gangen at jeg faktisk klarer å tenke rasjonelt og gjøre de grepene jeg burde ha gjort for mange mange år siden. 

 

Dette blir en emosjonell dag, alle tingene som har skjedd skal bearbeides og jeg skal sitte å vente på telefon om avgjørelsene som skal tas i  dag. Jeg håper bare så inderlig at jeg får det eneste jeg har bedt om, fred til å leve livet mitt.

Det verste for noen som prøver ødelegge noen er når vedkommende har gått ifra å være helt aleine til og ha masse mennesker rundt seg. 

 

Åpen ærlig og rusfri❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg