Rett i trynet – Jeg har fortrengt det så lenge, nå ble alt virkelig –

God morgen venner!❤️

Gårsdagen var en berg og dalbane av følelser og usikkerheter så i dag våknet jeg og var litt mørbanka 🤭

Bilen står utenfor utenfor på ladding og til slutt ble alt bra!❤️ en stund der trodde vi oppriktig at vi måtte reise hjem tomhendt og ble skikkelig skuffa over en bomtur helt hit. 

Ikke bare var vi opptatte av å finne en bil i går, midt i alt kaoset sendte en venninne av meg screenshoot av avisartikkelen av saken jeg skal i og med ett ble alt virkelig.😞

Det er som om jeg har fortrengt det så hardt for og klare å gjøre alle disse tingene i livet mitt, eksamener og jobb at det faktisk ikke har vært helt virkelig før nå.

 

Når jeg så ting svart på hvitt sank alvoret innover meg. At avisen var så konkret, at deler av truslene står på trykk skaket meg litt.

Jeg tenker å faktisk fortsette og fortrenge dette til den dagen jeg skal møte i retten, jeg har så mange ting som står på som er langt viktigere enn denne saken her.

 

 

 


Jeg må ha fokuset mitt på fortsettelsen av utviklingen min, men nettene er tydelige bevis på at noe skjer. Jeg er aktivert og det er ingen tvil om det.💔

I dag skal vi kjøre tilbake til Måløy med nyegliset til Sebastian, neste gang vi er her skal alt være planlagt slik at vi bare kan være sammen med disse menneskene våres her i Bergen ❤️

Planen var egentlig å kjøre innom mormor og besten også i dag men jeg tror ladeangsten til Sebastian står i veien for en ekstratur i dag.🤭

Vi gleder oss til en helt ny dag i sola! 😁❤️ Først frukost og pakking, så turer vi av gårde 😁

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg