Rett før det smalt skikkelig! – Nær døden opplevelse- Nær hjorten opplevelse-

God kveld kjære lesere!❤️

 

I kveld hadde jeg egentlig ikke tenkt å oppdatere denne bloggen da klokka er 23 på kvelden og jeg har akkurat komt inn døra hjemme! jeg skal opp kl6 igjen til en ny dyst men det skjedde noe på veien hjem som jeg bare må dele med dere.😳

 

Du vet den følelsen når du blir så skremt at rett etterpå kjenner du bare at kvalmen veller i brystet? der du stivner helt og panikken tar deg først etterpå?😬

 

Jeg hadde Sebastian på tråden da en hjort sprang rett foran bilen min i 80-sona 😬 Jeg klarte å stoppe men ikke før jeg var på siden av denne hjorten som hadde med seg en kompis, kompisen så rimelig forvirra ut og takk og LOV for at han tenkte seg om og ikke sprang etter vennen sin. Da hadde vi alle 3 vært ille ute!😳

 

Sebastian fikk med seg dramatikken og det måtte ha hørtes spesielt ut, mitt første møte med hjort på denne måten.

 


Jeg har aldri sett så mye hjort ute som i kveld og på steder der jeg aldri har sett dem før stod det 20 stk i ei klynge. Det er skikkelig skummelt og jeg kjenner at det blir vanskelig å finne roen i kveld, hjertet hamrer ennå men i morgen når klokka ringer må jeg være klar igjen. 

 

Takk og lov for klokskapen til den ene hjorten som tenkte seg en gang til om før han sprang etter kompisen sin, når slike ting skjer føler man at man ser livet passere i revy og mange tanker om hva om dukker opp.

 

Kjør forsiktig folkens! ❤️

Natta bloggen, jeg måtte bare lette hjertet mitt 🌹

 

 

Gaaah! Jeg savner sola og varmen!

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg