Resultatene av kveldens byggeprosjekt! – En meget oppegående lørdagskveld-

I kveld har det jammen meg skjedd saker her i heimen! 😁 etter innflytningsfesten til pappa fikk vi vann på mølla og satte i gang i heimen! ❤️ jeg var redd dette ville bli en helg der ingenting ble gjort men når vi først er i gang så er det ingenting som kan stoppe oss.

Jeg har latt Sebastian jobbe i fred imens jeg har stelt og styra. Jeg springer til når han skriker etter hjelp men har lært og holde meg unna når han er i sving🤭

Jeg har tent levende lys her og funnet ny plass til printeren, når man har liten plass må man benytte seg av de smutthullene man har. Jeg har gitt leiligheten en ny look! ❤️

En meget oppegående lørdagskveld her i heimen! 😁👍

 

Etter gulvlegging!
Før gulvlegging

 

Klarte å bryte av vasken
Klarte og sette på delen igjen
Tettet ett hull med masse aleminumsfolie og fugemasse

 

Tadaaaaa!❤️

 


Så mitt syssel!

Fått ny plass!
Levende lys må til!
Nye telysholdere ifra Perfect home
De midterste blomsterpottene er nye! Perfect home
Fått lys i husene mine

 

 

Rydda hyllene

 

 

Nå er det Stjernekamp og lørdagskvelden er med ett helt perfekt! 😍

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg