Reiser gjerne hjem til Norge i morgen

Nå har vi kosa oss glugg ihjel siden onsdag forrige uke og vi startet reisen allerede med oslotur på mandag for og lette på angsten jeg har for og fly.

 

Vi har gått rundt i gatene i byen, slikka sol på hele to strender og arbeidet hardt for brunfargen som vi heldigvis tar med oss ilag med massevis av gode minner tilbake til Norge.😁

 

 

Grottetur, tempelet og det å faktisk være turist på ei magisk øy 😍 Jeg tror det vil ta lang tid og prosessere det hele og jeg tror dette blir starten på min reisekarriere! 🤭

 

Jeg har reist minimalt i mitt liv og nå er jeg kanskje ikke så redd for alt neste gang? 😁

 

Jeg kjenner at jeg elsker Norge enda mer etter denne opplevelsen og ingenting negativt med sydenlivet! Det er bare noe med naturen våres, variasjonen i været og landet som tiltaler meg. Jeg trekkes imot Norge, hjertet mitt er der ❤️

 

Så får vi være turister i ferier, oppleve enda mer sammen og bli sterkere i dette «oss» vi har valgt ❤️

 

 


Jeg kjenner at en uke er nok for meg, jeg kjenner at jeg har fått opplevd nok og at det faktisk blir litt deilig og komme hjem! ❤️

Vi har mammas bursdag og feire og 1årsdagen for bryllupet og ekteskapet vårt og tenker og samle alle vi liker i huset vårt og lage en fest ❤️ Vi giftet oss på hennes bursdag så hvert år fremover vil det bli dobbeltfeiring i heimen ❤️

 

Å faktisk glede seg til og komme hjem er noe jeg har savnet hele livet, endelig har jeg noe godt å reise hjem til 🌷

 

Spennende tider venter oss og nå har vi virkelig fått det påfyllet vi trengte! Vi kunne ikke vært mer fornøgd med årets og livets beste ferietur 😍❤️

 

 


Nå har vi gått to timer og prøvd iherdig og få tak i taxi uten hell 😳 i kokende varme kjenner jeg på alle slags negative følelser.  Vi har omsider funnet ett busstopp hvor vi venter på en buss som forhåpentligvis tar oss til hotellet, nå trenger jeg en dusj! 😬

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg