Reisefeberen er ett faktum! – Nå MÅ vi komme oss avgårde!-

Reisefeberen ligger som ett tykt lag rundt meg i dag, det kribler i kroppen og klokka ser ut til og ha stoppet opp, jeg kan faktisk ikke VENTE med å hente min kjære på jobb og ta fatt på veiene til Bergen og familien vi har der. 😁

Reising er som krydder i tilværelsen, noe som spriter opp stemningen og som vi som par er helt avhengige av for og trives med livet vårt, forandring fryder og å være på samme sted over tid er noe vi ikke klarer, jeg er heldig som har funnet en som er så lik meg på akkurat det området.❤️

Nå er sekken pakket og alt som skal gjøres i heimen er gjort, det verste jeg vet er å komme hjem til kaos så jeg gjør alt for og kunne komme hjem og legge meg på sofaen og være sliten etter en opplevelsesrik helg! jeg gleder meg til og dele dette med dere❤️

En liten mini-bryllupsreise til favorittstedet våres! Åååååå glede! 😁

 

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg