Regnværet kommer og jeg starter ett nytt storprosjekt! Jeg klarte ikke å dy meg!

Nå er det snart kveld igjen og jeg har hatt en fantastisk dag!😁❤️

 

Med date med venninna mi på Bjørgs mat, trakking i gata for så og reise bort til henne og grave pittelitt! jeg innser mine egne begrensninger, dette er ingen jobb for meg. 🤭

 

ALL kudos til henne som planlegger og grave ut hele tunet med håndmakt for den lille stunden jeg hjalp til kjente jeg hvor tungt dette arbeidet er. 😳

 

Når det begynte å piple regn ute fant jeg ut at jeg likeså godt kunne kjøpe maling til stua og bare starte på prosjektet jeg har planlagt lenge 😅 det ser ut som været vil bli dystert de neste dagene så jeg trenger å ha noe å sulle med her hjemme.

 

Jeg har troa på at dette setter prikken over i’en i stua vår! 😁

 

Jeg må bare være ytterst forsiktig med det nylagte gulvet!🫢

 

Det jeg ønsker er en behagelig farge slik at dette blir ei stue man har lyst å slappe av i, jeg valgte først en farge som jeg til slutt innså ble for mørk for oss! det er ingenting som gjør meg mer deppa en mørke farger og når rullegardina her er slått ned, jeg maktet ikke tanken på og få det enda mørkere her inne.😅

 

Med det første øyet ble jeg ikke helt fornøgd med hvordan det blir men jeg tror at fargen kommer til og vokse på oss og at det blir pent til slutt.❤️

 

Jeg sa jo at jeg ikke skulle starte med nye prosjekter i ferien men hva skal man da vel gjøre på lange regnværsdager? 😁 ikke krever det stort heller, det er 98% bare moro! min kjære mann kommer hjem til ett endret hjem ofte, jeg tror ikke at dette vil forundre han det slag. Jeg gleder meg til han kommer hjem 😂 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg