Reality tv og mobilspill ødelegger livet mitt

Reklame | Ellos

Jeg undrer meg over hvor mange timer jeg har sittet med spill på telefonen eller sett på reality tv! Det er ikke få, og det virker som dop på meg. Jeg skammer meg over å være avhengig av disse to tingene, men orker heller ikke gjøre noe med det. Jeg sluker reality rått og råte, og jeg suges inni dramaet som snurrer på skjermen, og det er egentlig hjernedødt! Uannsett hva det handler om så suges jeg inni det, og jeg går kjapt igjennom hele sesonger med dårlig tv uten å lære en dritt, og jeg har ett stort problem med meg selv. Alt fra Paradise Hotel til Blålys slukes av meg, og jeg sitter alltid med samme følelse når sesongen er rundet…. får jeg noe utav dette? Og ofte har jeg ikke en gang fått med meg hva som skjer i en episode en gang, men har det bare i bakgrunnen.

Candy Crush og farm Heroes er også slike eksempler på at jeg er en misbruker av natur, og kan bli avhengig av ABSOLUTT alt som ikke er bra for meg. Jeg er på nivåene 4286 og 2966! Og det er en STOR skam. Jeg kjenner det er flaut å skrive dette her, og iallefall si det høyt for det FINNES ikke morsomt! Jeg må ta meg selv i kragen og gjøre noe med disse tidkrevende tingene som ikke fører til en dritt i livet mitt, og jeg må begynne å bevege meg mer enn å sige nedi sofaen og bruke tiden min på disse elementene. Jeg hadde nok svimt av hadde det vært tidteller på spillene og tv-en. . . . Jeg skammer meg! Det er HEEEELT vanvittig alt jeg går glipp av, og jeg som er så opptatt av opplevelsene i livet mitt, og jeg kunne lagt mange mange timer på stranden isteden, med mobilen og spillene mine i hånden xD

Rieker//Saint Tropez//Sneaky Steve//Saint Tropez

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg