Pusset opp kjøkkenet i svart! Velkommen inn på mitt kjøkken.

I dag meldte behovet for og ha noe ukomplisert og drive med seg og jeg startet og male kjøkkenet, for 2år siden pusset vi opp hele kjøkkenet og forandret det fullstendig og nå var det på tide og legge ett strøk med maling for og dekke merkene som har komt etterhvert.

 

Her er innlegget om oppussingen av kjøkkenet 🙂 https://monicavederhus.blogg.no/vi-har-pusset-opp-leiligheten-helt-selv-36898846.html

Mange fortalte meg at jeg ville angre på fargevalget da vi pusset opp, men jeg har faktisk ikke angret ett sekund! jeg er veldig fornøgd med det nye kjøkkenet og gulvet som jeg bare elsker. 

Etter maling!
Etter ett strøk med maling

Når ting rundt en er litt kaos føles det godt og bare gjøre noe som er enkelt og noe man kan drukne seg litt i og for meg har oppussing og endringer i hjemmet gitt meg mye. Og når man ser resultatene ønsker man bare å gjøre mer og mer av slike ting. Oppussing er kjempegøy!

Nå gleder jeg meg til og ta helg etter en kaotisk uke! jeg gleder meg til og pusle her i leiligheten min sammen med min kjære som har fri i helgene. Nå skal helgen bare nytes med maling av kjøkken og ekstra god tid. 

Man ser det trengs og få malt over igjen! 🙂

 

Legg gjerne igjen ett spor med hva dere syns! Ha en god helg alle sammen <3 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg