Prøver alltid og finne noe positivt

I denne rusfrie tilværelsen prøver jeg hver eneste dag og finne noe positivt! I dag har jeg hatt en tung dag da jeg har åpnet mange sår rundt da jeg mistet barna mine. Jeg har aldri snakket åpent om dette, og har blogget ganske så overfladisk om temaet så jeg har slitt litt ekstra i dag.

Støtten og alle meldingene er det jeg tar med meg, jeg akter å huske disse menneskene som har tatt seg tid i dag til å backe meg opp, ikke denne vemmelige følelsen av å ikke ha kontroll. Jeg akter og huske det positive og dra med meg erfaringene jeg har gjort meg i dag.

I kveld har vi også fått boller med bakeren på Bryggja, noe som førte til at jeg fikk flyttet fokuset bort fra meg selv for en stund. Jeg fungerer best når jeg får hjelpe andre, og dette ble en positiv ting i en ganske så frustrerende tilværelse ellers.

Jeg har også vært oppegående nok til å klare og rydde huset i dag, jeg har også klart og holde meg våken hele dagen. Jeg drar disse positive tingene med meg utav denne dagen og akter å glemme alt det vonde. 

Livet er for kort til å henge seg oppi alt det negative som skjer rundt oss, det skjer så mange ting hver eneste dag som før ville ført til russug. Hadde jeg ikke klart å tenke klart og holde meg selv positivt innstilt så hadde jeg sprukket for lenge siden, jeg prøver å klamre meg fast til alle disse fine tingene som skjer i hverdagen min og dette holder meg gående. 

Livet våres er egentlig ganske så fint! Vi har mat i kjøleskapet og strøm og varme. Foreldrene mine sitter nede på fredagskvelden og ser på tv sammen og katten våres er mett og god. Barna mine er i hjemmene sine og bare en telefon unna, og på tross av situasjonen så har vi faktisk ett fantastisk forhold til hverandre og har det utrolig bra når vi får være sammen.

Jeg er helt sikker på at fremtiden blir bra! Uten rusen kan fremtiden ikke bli annet enn bra. Jeg vet med sikkerhet at jeg aldri vil få det så ille igjen som den dagen da jeg mistet barna mine, og det holder meg oppe… Alle disse vonde tidene er bak oss, vi går fremover og det blir bedre!

 

Det er faktisk begrenset hvor dritt det kan gå folkens! 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

Siste innlegg