Prosjekt “uteområde” utsatt på ubestemt tid

Hver eneste morgen går jeg til vinduet når jeg står opp og vurderer været og jeg blir like skuffet hver eneste dag. Det har høljet ned siden jeg startet denne interessen for uteområdet og jeg kan love dere at jeg aldri i hele mitt liv har brydd meg særlig om hage og planting, eller noe som helst som har noe med dette å gjøre. 

Interessen for uteområdet skjedde litt tilfeldig da pappa kjøpe klipper til gresset og jeg med min knekte rygg fant ut at jeg mestret og klippe! alt jeg mestrer med den knekte ryggen tar jeg som store bonuser! og som alt jeg gjør så baller alt bare på seg, og vips så var innkjøpene gjort.

Vi har handlet inn masse blomster som skal plantes og 60kg med stein som skal legges på det området vi ikke er særlig fornøgde med, området ødelegger for førsteinntrykket og jeg falt pladask for disse hvite steinene som kan gjøre området til ett vakkert sted. 

Jeg gleder meg så stort til den dagen regnet stopper og vi faktisk kan gjøre noe med alle ideene som kommer etterhvert som arbeidet blir gjort! jeg klør i fingrene rett og slett men makter ikke tanken på og stå ute i høljregnet og arbeide. Jeg føler jeg bobler over av arbeidskraft, men været kan man ikke styre.

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Vakkere blomster det blir sikkert vakkert. Regnet gir god rot bløyte så de kommer til å trivdes.. Lykke til..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg