Prosjekt “uteområde” i full gang! en glede og dele dette med dere!

Den siste tiden har vært en påkjenning og jeg har faktisk bare bura meg inne i leiligheten og sovet mesteparten av døgnet, jeg har fått en skikkelig nedtur men i dag kjente jeg at lysten til og gjøre noe meldte seg.❤️

Før denne “krisen” startet jeg prosjekt “uteområde” men det stoppet helt opp på grunn av været og denne personlige nedturen, men i dag klarte jeg og komme igang og starte oppigjen dette store prosjektet mitt.

Det er mye hage rundt oss og vi har mye arbeid!! 😁 aldri trodde jeg at dette ville ta så lang tid og med min erfaring rundt hagearbeid kjenner jeg at jeg allerede er på dypt vann.

Vi kjøpte en rhododendron for en tid tilbake men den har rukket og visne i på vente av denne pausen vi har tatt i utearbeidet, men jeg håper at den vil klare seg og vokse seg stor alikevel. Håper vi ikke har drept hele planten, det ville isåfall være typisk meg.😂 Jeg har klart og drepe aloe vera plater, så ingenting forundrer meg lenger. 

Dette området er det styggeste rundt huset og er det første man ser når man kommer hit, jeg ønsket og gjøre noe med førsteinntrykket og så langt som dette har jeg komt!

(Etter 16 sekker med stein så ble resulatet dette!) 

 

Jeg har også kjøpt meg ett startkit med urter og jammen santen begynner det og vokse! på tross av at jeg ikke har peeeeiling på hva jeg driver med! 

 

Litt ironisk med skiltet akkurat nå, men gresset er faktisk ikke grønnere på den andre siden og vi skal klare dette sammen vi to ❤️

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Rhododendron blomstrer av på denne tiden, det er ganske kort blomstringstid på denne planten. Knip eller klipp av toppen der det er visnet, tips. Pass på at den ikke tørker ut, og bladverket holder seg fine og grønne. Egentlig trives den best i halvskygge og sammen med flere. Noe å bygge videre på? Husk litt avstand så dem får vokseplass. Hage er gøy, og du er i gang. Tips mht steinene er å legge en planteduk under steinene sånn at du slipper ugress og gress imellom dem. Det er verdt jobben.
      Ha en fin dag, og gi deg selv omsorg.😊🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg