Prosjekt “stue” er overstått med glans og her er resultatene!

Jeg ligger nå i sofaen og har tatt meg fullstendig ut i dag, med både bading i kaldt vann med plater og skruer i ryggen, prosjektet våres og masse avbrytelser av andre ting vi måtte gjøre. Vi er endelig i MÅL! ❤️

Vi har gått igjennom den store partesten og bestått uten og latt frustrasjonen gå utover hverandre, det lover godt til bryllupet neste år 😁vi klarer alt vi to så lenge vi samarbeider og jobber mot det samme målet! vi er veldig glad i hverandre og livet vi har skapt oss sammen uten rusen.

Stuen min har blitt akkurat slik jeg drømte om! vi har dobbelt så stor plass og bevege oss på og slipper alt støvet som samlet seg opp, vi har rett og slett fått utnyttet plassen maksimalt og det trenger vi. Akkurat nå er jeg veldig tilfreds og har fått en skikkelig opptur bare ved og få noe nytt og mer praktisk inni livet, små gleder 😁

Nå er vi SPENN klar for Eurovision og TIX som skal vinne hele dritten! vi ønsker dere alle sammen en fantastisk lørdagskveld!

Følg oss gjerne videre ved og følge linken under! den fører til facebooksiden til bloggen. 

Mimrer tilbake til hvordan det så ut før 😉 her er bilder. 

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg